[Epitesz-barkacs] csiszologep motor

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 14., Sze, 19:31:34 CEST

bekapcsolni tuti nem lehet szetszedve, a szokasos muanyag haz maga a motor vaza konstrukcio.

tehat akkor a kefekhez meno drotok csekkolasa, meg minden olyane, amit a gep mukodese mozgathat. meg akkor a kommutatorra meno tekercsvegeke. hat meglatjuk. 4000 forint osszesen egy ilyen es mar reg megszolgalta az arat, de ha nem muszaj nem vennek ujat.
vajk