[Epitesz-barkacs] Lakásriasztó

Szaniszló Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Sze. 16., P, 10:26:47 CEST

Sziasztok,

Nézegettem az archivumban, de nem találtam erről témát.
(tényleg: hogy kell _keresni_ az archivumban?)

Nagyon sok a betörés a falunkban, ráadásul a szomszéddal is jól
összevesztünk, úgyhogy már
nem vigyáz a házunkra (redőnyt felhúzta, lehúzta, villanyt kapcsolt este
stb.)...bocs a sok körítésért :)

Szóval szeretnénk riasztót szereltetni a lakásba.
Amit tudni kell: kétszintes ház, egy bejárati ajtóval. A garázs (vagyis
inkább egy melléképület,
két részre van osztva gipszkarton fallal) a háztól 3-4 méterre van,
mindkét részét szeretnénk védeni.
Max. 100.000 forintot szánnánk rá, de inkább kevesebbet, ha lehet.
Éjszaka az emeleten alszunk, ilyenkor is szeretnénk aktiválni a
rendszert (egy konzol az emeletre?).

Merre érdemes elindulnunk? Mire kell figyelni? Melyek a bevált
terméktípusok, márkák?
Vezetékes vagy vezeték nélküli kivitelben gondolkodjunk?

Nagyon köszönöm!
Zsolti