[Epitesz-barkacs] Lakásriasztó köszönet + vaskályha kérdés

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2011. Sze. 20., K, 20:04:35 CEST

Köszönöm a válaszokat!

Egyelőre napi-kétnapi max. 1-2 vendég van, asszonykám svarcban nyomja
esténként, GYES mellett. Olyan fűtőalkalmasságot kerestünk, ami
relatíve gyorsan felnyomja a hőmérsékletet, hogy ne kelljen egész nap
fűteni, ráadásul szuperolcsó legyen a kivitelezés. Konvektor lenne az
igazi, de állítólag nagyon sokba kerülne bevitetni oda (3 méterre van
a lakóházunktól), százezrekről beszéltek.
Attól félek kicsit, hogy mi van, ha mondjuk kinn minusz 10 fok van,
akkor jó eséllyel a helységben is annyi lesz. A válaszok alapján fél
óra múlva elérheti így is a 20 fokot.