[Epitesz-barkacs] ablak beepito csavar

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Sze. 20., K, 21:56:45 CEST

2011.09.20. 21:30 keltezéssel, vajk fekete írta:
> nekem maniam, hogy ne csavarozzunk a tokon keresztul, mert az kicsit
> olyan ganyolas szagu. ugyhogy nalam az oldschool fem fulek vannak, es
> a csavar a belso oldalon van a kavaban.

Azt hogy jelölted át a falra, és hogy került be az ablak? A tokon át
csavarozásban az vonz,
hogy mondjuk jó fafúróval, -hogy ne legyen a furat széle szakadozott-
átfúrom műhely-
körülmények közt a tokot, megsüllyesztem kicsit, aztán beékelem az
ablakot, a furaton
át befúrok a falba, mehet is a csavar, aztán kis fadugókat teszek a
süllyesztékbe, és
bevonom a megfelelő lazúrral.

Aszongyahogy "Sikkens típusú vízbázisú lazúrrendszer" ismeri valaki?

Amúgy az érdfa bt csinálja az ablakokat, tök profi műhelyük van, a csóka
körbevitt a műhelyen is, mielőtt rátértünk a megrendelésre, munkavédelmi
szempontból veszélyes mennyiségű nyálam elcsurgott a sok profi asztalos-
szerszám és gép láttán :-)