[Epitesz-barkacs] ablak beepito csavar

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Sze. 20., K, 22:42:22 CEST

felrakom kivul a tokra a fuleket mondjuk 40x6-os D feju facsavarral.

berakom a helyere, kiekelem, szarra vizmertekelem. (trukk: ablak pihen, en meg tok komotosan epitek a ket also sarokban ket kupacot fakockabol, retegelt lemez darabokbol (van mdf-bol egy szatyor kartyam, 3-4-5-6mm vastag darabok), aminek a teteje jo sikban van, es a rajuktett vizmertek is jol all. ha ez kesz, akkor szepen rateszem az ablakot, es egybol vizszintben van, csak a fuggolegest kell bealitani.) ha a helyen az ablak, es ki van ekelve, akkor a fuleken keresztul furok a falba, es csavarozok utanna. nincs semmi atjeloles meg ilyenek. (a fulon gyarilag rajta a luk). fulenkent akar ket csavarral is. aztan vizmertek ellenorzes, es purhab. a profik akiket lattam, azok is igy csinaltak. csak pl lezeres korforgoval allitottak be hogy az osszes ablak alja ugyanott legyen, meg hasonlok.

vajk