[Epitesz-barkacs] Cipőfűző (Re: Kültéri cérna)

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2011. Sze. 27., K, 09:49:15 CEST

Hali!

Nem a reklám, csak pont pár hónapja vettem túrabakancsba való cipőfűzőt, nem
volt triviális, mert jó hosszú kellett bele. A Teréz körúton a
Podmaniczkyhez közel van egy Overland nevű bolt (van máshol is) ott vettem.
De van egy Mountex nevű túrabolt hálózat is, azt is érdemes megnézni.

A sima mindenféle kötéllel az a baj, hogy a végét kell jól megcsinálni, de
gondolom nem probléma egy érvéghüvelyt rányomni :-).

Én úgy szoktam a végén a befűzős részt pótolni, hogy behúzom egy darab
vékony pvc csőbe (ez macera), átitatom a végét epoxyval, és ráhúzom a
csövet, aztán ha kikeményedett, akkor lehúzom a csövet.

Szabolcs