[Epitesz-barkacs] Cipőfűző (Re: Kültéri cérna)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Sze. 27., K, 12:20:59 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:

> A sima mindenféle kötéllel az a baj, hogy a végét kell jól
> megcsinálni, de gondolom nem probléma egy érvéghüvelyt rányomni :-).

Én úgy szoktam, hogy fogok egy nylonzacskót, belefogom a fűző végét, meglocsolom
ferrobonddal, aztán a zacskón át vékonyra gyűröm. Van, hogy nem jön le teljesen
a zacskó, de nem baj, maradhat. A végét nyákcsípővel vágom le kikeményedés után.

De csak a befűzés idejére kell elsőre, mert olyan bakancsokat szeretek
használni, amit nem kell fűzögetni.

A tippeket köszönöm.