[Epitesz-barkacs] Cipőfűző (Re: Kültéri cérna)

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Sze. 27., K, 12:26:51 CEST

> Én úgy szoktam a végén a befűzős részt pótolni, hogy behúzom egy darab
> vékony pvc csőbe (ez macera), átitatom a végét epoxyval, és ráhúzom a
> csövet, aztán ha kikeményedett, akkor lehúzom a csövet.

Nem lesz ilyen szép, de jól működik a pillanatragasztó is, csak nagyon
gyorsan kell csinálni. Rá kell tenni vastag polietilén fóliára, rányomni a
ragasztót és gyorsan összesodorni.  A gyorsan és kerekre igényli a
gyakorlást :-) A vastag meg azért kell, mert nagyon tud melegedni és a
vékonyabb fólia néha beleolvad a textilbe.

Megelőzésként eleve szoktam pillanatragasztót nyomni a cipőfűzők végére, de
ilyenkor csak pár milliméterre szívódik be, mielőtt megköt. Arra azért elég,
hogy ne bomoljon szét a vége, amikor leesik róla az a cső.

Palasik Sándor