[Epitesz-barkacs] Bunkeresdi

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Ápr. 12., Cs, 20:51:41 CEST

2012.04.12. 20:01 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> Vajon nálunk miért nem (lényegesen) olcsóbb a könnyűszerkezetes ház a
> téglánál?
Amikor nekem építkezhetnékem volt kb 4 éve,
lényegesen olcsóbb volt és lényegesen gyorsabb is,
ugyanolyan módszerekkel építve. Mert ugye nem a
félig kalákában, félig kisipari módszerekkel felhúzott
téglaházat hasonlítod egy profi csapat könnyűszerkezetes
házépítési technológiájához?

Én úgy számolom, hogy a betonyp lemeztől kezdve a
gerendáig mindent megveszek, és felépítem mondjuk
hatodmagammal, és rohadtul olcsón jön ki.