[Epitesz-barkacs] Bunkeresdi

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Ápr. 13., P, 07:38:19 CEST

2012.04.13. 7:28 keltezéssel, Kormos Imre írta:
> A két házfajta egyedül a külső falakban különbözik, az meg az egész ház
> költségének szerintem 10 %-a lehet. Igy, ha a falszerkezet duplájába kerül
> is (100%-os árkülönbözet!), a teljes bekerülési költséget csak kb.10%-al
> emeli meg.
Ebben nagyot tévedsz. A gépészetet is időigényesebb szerelni
egy téglaházban, például. Egy félkész ksz falban a villanyszerelés 5 perc,
kábel a szigetelésbe gégecsőben, doboz bemar, befűz oszt jó napot,
egy félkész téglafalban fél nap, kimar kivés hornyokat, dobozfészket,
csövet méretre vagdos, hajlítgat, begipszel, vár míg megköt, satöbbi...
Gondolom a vízgátfűtés is hason ló.