[Epitesz-barkacs] Bunkeresdi

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Ápr. 13., P, 09:18:25 CEST

1. azert a hazaknak egy nagyon-nagyon kis reszet viszi el a szel, de a hiradoban csak azokat latod. magyarorszagon is elvisz az arviz minden masodik evben egy par hazat, de ez nem jelenti  hogy nalunk a hazak altalaban valyogbol lennenek es arvizes teruleten.

2. vannak ott is beton meg vas hazak, es azokat nem is viszi el a szel. csak kevesen vannak, mert nagyon draga. ugyanis a megszokott, bevett technologiahoz van szakertelem, ember, gep, alapanyag. ha ettol el akarsz terni, hirtelen nagyon-nagyon draga lesz, mert nincs semmi. kicsit mintha fahazat akarnal epiteni pesten. a sarki tuzepen van cement, soder, de nincs faronk. komuvessel tele a hirdetesi ujsag, ronkhazat epiteni tudo embert szerezned/hoznod kell. jogszabalyokkal, engedelyezessel is meggyulne a bajod. szomszedokkal is. az elkeszult haz eladhatosaga is ketseges lenne. pont ugyanilyen szituacio a sok fahaz koze teglahazat epiteni, tan meg ilyenebb.

3. az egy tok vicc, amikor kaliforniaban egy aranylaz muzeumban leesett, hogy miert ilyen deszkahazak vannak ott, es a westernfilmben miert jellemzo jelenet, amikor az ujonnan letrejovo faluban loval-kotellel allitjak fel a komplett kesz falat a haznak fekvobol alloba. az a helyzet, hogy aki odament, az mind kalandor volt, aranyat asni ment. azonnal asni kezdett, max satorban aludt. mindenki. nem volt szemelyzet, aki visszavigye a hajot amivel jottek, mert a matrozok elmentek aranyat asni. a kikotoben egymason alltak a hajok majd a horizontig, amig el nem rohadtak vagy el nem bontottak oket a faanyagert. szoval nem ert ra senki hazat epiteni, meg a hazepitoember is inkabb aranyat asott. viszont kina mar akkor sem volt messze, es a kinaiak akkor is szerettek kereskedni. es vittek nekik lapraszerelt keszhazat meg porcelant, es eladtak aranyert :-)

vajk