[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 12:23:51 CEST

Sziasztok!

Egyetértek, hogy felelőtlenség.

Ez iroda.
És éppen azért került szóba, hogy nem csavaroztassunk fel a falra olyan
polcot, amit telerakunk könyvvel és nem ér
le a padlóig.
Persze az is lehet, hogy az épületért felelős főnök mániája volt, hogy ne
engedje összefúrni a falat.
Mert ilyet is hallottam. De nem törődtünk vele. Minden falon van már polc.
:-)
Az illető meg már máshol dolgozik.

Üdv. Tibi