[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2012. Ápr. 24., K, 13:51:04 CEST

Lehet venni készen olyan meghajlított eszközt, amit csak fel kell
akasztani a félfára, vagy betámasztani a félfa fölötti 'parapet' falra,
és már lehet is húzódzkodni, nem kell kifúrni semmit.

Amit írsz, arra meg van egy divatos új sportág, a TRX. Nézz utána, sok
érdekes gyakorlatot fogsz találni. De az eszközt megvenni nem szabad,
aranyáron van.

Gábor