[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

cst maguspr at freemail.hu
2012. Ápr. 27., P, 21:24:15 CEST

2db léccel  (piros nyilas)  ki lehet vinni az erőt az ajtónyíláson kívülre

75cm az ajtónyílás közepe, legyen pl 40cm az ajtó feletti falszakasz,
terhelés legyen 150kp (nem hinném, hogy ennyi lenne a súlyod)

a ferde léceknek 3-400kp nyomóerőt kellene kibírniuk  tengelyirányban,
nem kellene böszme faanyag sem