[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

cst maguspr at freemail.hu
2012. Ápr. 28., Szo, 06:28:18 CEST

inkább az a gond, hogy nagymértékben "bizalomvesztés"
van az egész háttérében

Vajk is említett "békebeli" 10x10-es faanyagú ajtótokot, és
ehhez képest sajnos a mai modern ajtótokok alulméretezettek,
fahulladékokból összeragacsolt ketyerék,
a modern technológiákkal "épületnek látszó"
alulméretezett, anyaghiányos, vagy ultraanyagtakarékos
kívülről csilivili, belülről "nemsok" ketyerék

ezért kell ma az ÉMI engedély is, hogy 25évet kibíró tákolmányok
készülhessenek

megértem, hogy Tibi óvatosan járja kőrbe a témát, mert ha
egy próba közben leszakadna, családi harag is lehetne belőle