[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Ápr. 28., Szo, 10:32:45 CEST

cst wrote:
> inkább az a gond, hogy nagymértékben "bizalomvesztés"
> van az egész háttérében

Szerintem meg tapasztalatlanság.
Meglepne, ha lenne olyan ajtótok, aminek bármelyik porcikáját kézzel le lehet
tépni, vagy az egészet kitépni a falból, vagy hogy a fal összedőlne, ha valaki
neki talál menni, vagy bele talál csimpaszkodni az ajtófélfába. Még az se jönne
ki, ami csak egy léckeret, és purhabbal körbetaknyolták.

Egyszer valakinél jó régen purhaboztam valamit padlószinten. Egy bizonyos ponton
odaraktam egy kisméretű téglát, hogy ne jöjjön ki a purhab. Másnap lazán
belerugtam, hogy a tégla elkerüljön onnan. Meg is bántam. :-) (A tapadó felület
nem volt nagyobb 0,5 dm2-nél.)