[Epitesz-barkacs] Csavar függeszkedéshez

cst maguspr at freemail.hu
2012. Ápr. 28., Szo, 10:56:18 CEST

en egy terheleses probaval dontom el kritikus esetben,

Tibornak sajnos bontás nélkül kell döntenie, nem ismerve
az ajtótok szerkezetét, nem ismerve a téglafal valóságos kivitelezését,
a falnyílást kiváltó ketyere  megoldását, és emiatt bizalmatlan a
korábbi kivitelezővel szemben

Józsi a próbaterhelést javasolta, én terheléspróba nélküli megoldást

én pl próbaterheléssel bontott fagerendát használtam 4méteres faltávhoz