[Epitesz-barkacs] Kaputelefon?

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2012. Ápr. 30., H, 12:41:09 CEST

> http://www.biztonsagabc.hu/biztonsag_felhasznalo/felhasznaloi_utasitas/TESLA
> _4FP_110_77.201_FD_UT1.jpg

Igen, pont erre a verzióra gondoltam, a G dróton megy a közös ajtócsengő
jel.

> ez az én olvasatom szerint a 3 és 6-os kanócon jön fel a jel a
> kapualjból, és a telefonkagyló felvétele előtt a kapualjból a lent
> levő ketyere csinál a lakásbeli telefonhoz elegendő csengető
> váltóáramot.

Úgy rémlik, hogy amíg nincs felvéve a telefon, addig csak váltóáram megy át
rajta. A kapukészülék ráadja a hívóhangot, aztán, ha érzi, hogy megy az
egyenáram is, akkor a hívóhangot leállítja és rákapcsolja a mikrofon
hangját. Az ajtónyitást meg rövidzárként érzékeli.

Palasik Sándor