[Epitesz-barkacs] Kaputelefon?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Ápr. 30., H, 14:12:46 CEST

Hi,

On 2012. április 30. 12:41:09 Palasik Sandor wrote:
> Igen, pont erre a verzióra gondoltam, a G dróton megy a közös ajtócsengő
> jel.

  Mire én ilyet találok... sima multiméterem van, de csinálok néhány fotót,
hogy miképpen néz ki a dolog... :)

> Úgy rémlik, hogy amíg nincs felvéve a telefon, addig csak váltóáram megy át
> rajta. A kapukészülék ráadja a hívóhangot, aztán, ha érzi, hogy megy az
> egyenáram is, akkor a hívóhangot leállítja és rákapcsolja a mikrofon
> hangját. Az ajtónyitást meg rövidzárként érzékeli.

  Ez a része már tökéletesen működik. Vettem 800 forintért egy vezetékes
elemes csengőt, rákötöm valahogy és ennyi. Aztán ha mégis el kell bontani a
rácsot, akkor a biztonsági ajtón már van beépített csengő, de kopogni is
tudnak, ha akar valaki valamit... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor