[Epitesz-barkacs] Kaputelefon?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Ápr. 30., H, 18:40:36 CEST

Hi,

On 2012. április 30. 12:41:09 Palasik Sandor wrote:
> Igen, pont erre a verzióra gondoltam, a G dróton megy a közös ajtócsengő
> jel.

  Na, megvan a "csengőjel", 24-30V közötti, kimegy a kábeldzsungellel a
rácsig, ott van egy csengőgomb és visszajön egy vékonyka kábelen, itt-ott
toldozva. De nem működik, valószínűleg valahol el van szakadva. Vettem egy
sima vezetékes csengőt (két AAA elemmel megy, nyolcszázvalamennyi volt),
kerestem drótot, bekötöttem a rácson a csengőgombot és működik. Vége a
nyugalomnak, mert ugye eddig nem volt csengő... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor