[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Aug. 18., Szo, 09:24:16 CEST

Cser Tamas wrote:

> a 2m2 x 5cm = 0,1m3 -hez kell csak cement

Az bő 200 kiló, és legalább 50 kiló cement kell hozzá! :-)

Tényleg régen csak 50 kilós cementek voltak.

Na de itt a fazonhuzalról volt szó, amik 50-65 kiló közöttiek, és tán még
szarabb megfogni a gurigát, mint a cementes-zsákot. Meg nem célszerű dobálni
(ledobni).

Azt hittem, hogy a gyártóműben meg van oldva a gépi mozgatás. Mert hogy sokkal
nehezebb holmikat is gyártanak. Pl láttam spirálcsőgyártást, annak az
alapanyagát nem lehetne már kézzel még csak görgetni sem.