[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Aug. 18., Szo, 10:09:17 CEST

a gépi mozgatás ellen szól, hogy ahhoz géppel járható, küszöbmentes,
valamennyire lebetonozott hely kell, széles ajtó, és olyan embert kellene
felvenni, akinek targoncajogsija is van

erre a feladatra ma még olcsóbbnak tűnik egy minimálbéres segédmunkás
is, aki udvart is tud söpörni, stb. ha a cégvezetésnek nincs távlati
jövőképe, vagy van ugyan, de beruházásra nincs pénze (targoncára)