[Epitesz-barkacs] naptól való védelem villanyórához

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Aug. 18., Szo, 10:20:21 CEST

Cser Tamas wrote:
> a gépi mozgatás ellen szól, hogy ahhoz géppel járható, küszöbmentes,
> valamennyire lebetonozott hely

Jaj, nem erre gondoltam, hanem valami gép veszi le innen, teszi rá amoda
(raklapra). A küszöb dolog sose jön be üzemekben, targoncával mozgatják a
cuccokat még az egészen kicsi, maszek helyeken is. Ez ma már jóideje nem ügy.
(Van a közelben egy családi építőanyag-telep, velük szoktam daruztatni, és ők
targoncával rakják fel a masinámat a kuncsaft teherautójára. Ott már senki nem
szokott pl cementes zsákokat rakodni kézzel, meg zsaluköveket és hasonlókat, max
nagyritkán, ha valakinek egy raklapnyinál kevesebb kell. Mindent targoncával
rakodnak, meg a darusautóval, aminek szintén van ilyen villás micsodája, amivel
alá tud nyúlni a raklapnak.

Itt is arról volt szó, hogy valahonnan le kell emelni, és raklapra pakolni.
Onnantól biztos a targonca intézi.