[Epitesz-barkacs] kozvilagitas

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Aug. 27., H, 16:44:58 CEST

Hali!

Szerintem nem a későbbi felkapcsolásról van szó, hanem arról, hogy az
adaptív módszer helyett mindig fix időpontban kapcsolnak. Azaz
függetlenül, hogy felhőtlen égen át még bevilágít a naplemente, vagy
éppen holdfogyatkozás van a vastag hófelhők mögött.

Egyébként engem pont ez a szürkületi helyzet szokott leginkább
zavarni, akkor minden szürke, nincsenek kontrasztok, árnyékok, a
biciklis már nem látszik, a villogó ledje meg még nem látszik..
Persze, ez csak akkor gond, ha autózik az ember.

Egyébként azt írták valahol, hogy Budapest ezzel 66 milliót takarít
meg egy évben, tehát relatíve a költségvetéshez képest nem nagy tétel,
igaz sok kicsi sokra megy.

Szabolcs