[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 15:54:24 CET

ipari modszerek tuti vannak.

meselt kollegam egy helyrol, ahol egy vallalkozonak van egy nagy telepe egy
falu szelen. kb ingyen lehet oda sittet lerakni. meg persze neki domperei
vannak, es o is hordja oda penzert. sotetboruek ingyen jarhatnak be, es ami
vasat kibanyasznak a sittbol, az az ovek. (vannak emberek, akik siman
ledolgozzak ott a napi 8 orat par 10 kilo vasert.) aztan ha eleg nagy a
kupac, akkor berel egy gepet, ami ledaralja es kirostalja az egeszet par
het alatt. ez a gep azert nem kicsi, a szallitasa, telepitese kulon
projekt. es utanna arulja a toltofoldet epitkezesekhez.

Vajk