[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 18:16:43 CET

Kormos Imre wrote:
> Pedig épp tegnap volt riport a dolgozókkal (nem nagyon figyeltem,
> csak szólt a hátam mögött a TV), ott olyat is mutattak, hogy a
> köveket páncéllemezhez csapkodja a gép, újra-érdesítés céljából..

Lehet, hogy a régi köveket is felhasználják, csak nem úgy nézett ki. Nagyon úgy
tűnt, hogy inkább valami feltöltésre fogják máshol használni, mert nemigen
választották szét a földtől.

Viszont az új kövekkel való feltöltést is érdekes módon csinálták. Vannak spéci
vagonok, amik direkt erre vannak kialakítva. Ezek megbuggyantva a szép, tiszta,
új zuzalékkal, és mivel tölcsér alakúak, akár maga alá, akár maga mellé ki tudja
ereszteni szabályozott módon a tartalmát.

Nem figyeltem meg, hogy a legelején hogy csinálták. Lehet hogy először a
negyedik sínpárat fektették le, és még a régi harmadikról szórták ide a köveket,
aztán amikor megvolt a negyedik járhatóra, még ha nem is készre, akkor estek
neki a harmadiknak..., de az is lehet, hogy az elején teherautóztak rengeteget.
Mert hogy ekkor a két sínpár alapját egybe meg tudják csinálni. (Jópár napot
kihagytam a járkálásból, ezért se figyeltem meg, na meg nem is lehet rálátni,
csak ha felmegy az ember valahol a töltésre.)