[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 18:19:27 CET

Zsolt wrote:

> Igen elszállították Albertfalvára ahol kb. 10 magas meg vagy 100 méter
> hosszú hegyet építettek belőle és egy batár nagy gép ezt az egészet
> átrostálta, aztán gondolom visszahordták.

Vagy igen, vagy nem. Nem tudtam, hova hordják, de a régi eléggé mocskosan nézett
ki, az új meg eléggé tiszta, világosabb szürke. Aztán lehet, hogy simán az
egésznek az alapjához használták.

Azért az ilyesmi bazi földmunka. Régen, amikor mindent kubikosok csináltak,
iszonyat sokat melózhattak akárcsak egy ilyen relatíve rövid szakasz sokkal
rosszabb minőségű elkészítésekor is.