[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 19:39:59 CET

Zsolt wrote:
> Én nem tudom pontosan, hogy hova tették, de abszolúte inlogikátlannak
> tartom azt,
> hogy amit felszednek azt elszállítják és hoznak helyette újat, ami kb.
> ugyanolyan csak fehéres színű.

Nem helyette, hanem több kell, mert 1 nyomvonal helyett 2 készült.

> Azt meg megint csak nem hiszem el, hogy egy teszem azt 80 évig
> használt kavics elromlik és ezért ki kell cserélni :) Kirostált is
> ugyanolyan jó kavicságy mint a frissen bányászott.
> De akkor biztosan az aljába tették, mert ez valószínűleg EU-s pénzből
> épült aztán, hogy nézne má` ki, hogy a kavics nem új :)

Te is a szart alulra tennéd, ha úgyis kell hozni újat, nem? Alul nem számít, ha
nem tiszta, ha földes, ha rozsdás meg szaros, vagy növényi hulladékokkal van
tele. Lehet, hogy műszakilag sem olyan jó közvetlen a talpfák alatt. Pl mert az
új kövek nem csúsznak el egymáson, a régiek a felületi szenny miatt meg igen.

Hogy hívják manapság a vasbeton talpfát?