[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 23:44:01 CET

Vajk Fekete wrote:
> olvastam. de ha kell tudok szakirodalmat szerezni, sogornom
> mostanaban pont
> ezekhez a felujitasokhoz tervezi a hidakat, atjarokat.

Amellett, hogy semmi gáz nincs benne, mégis meglep, amikor megtudom, hogy ilyen
durva dolgokat nok terveznek néha. Van kohász hölgyismerosöm is. Az a fura, hogy
amíg egy pasi néha legalább kicsiben kipróbál ezt-azt, kimegy terepre, nem
probléma, ha koszos lesz a keze, vagy ha néha meg kell emelni valami durvát,
addig egy no általában vigyáz, nehogy letörjön a körme, vagy a tusarkú cipo ne
süllyedjen el a mély talajba... :)

Mozdonyvezetok is lehetnek már nok, de a többiek méltatlankodtak, hogy na
persze, de amikor ki kell cserélni a nemtommit (tényleg nem tudom, mit), amihez
két pasi is kell, akkor majd csendben háttérbe vonulnak. Van benne valami.

Na aztán ismeros mamája komuves volt, a házukat is o építette régen. Ma meg már
ugye a cementes-zsák se lehet 25 kilónál több.
Régen zsörtölodtem párszor, hogy miért mindig a pasiknak kell a nehéz fizikai
munkát elvégezniük. Itt lehet annak a magyarázata is, hogy a munkagépeket miért
pasik találták fel. Ha valami egy nonek nehéz, szól a férfinak. Ha a férfinak
nehéz, kinek szóljon? A tonnákat a férfi se tudja felemelni, tehát ki kell
találnia valamit, és meg is tette és meg is teszi lépten-nyomon. Kicsiben is. Én
is ezerféle dolgot találtam ki, amikor fizikailag nem bírtam valamivel elbánni.
Állítom, hogy a nok zöme nem hajlandó ilyesmire, simán szól egy pasinak. Pl egy
személyautó kerékcsere nem lehet nehezebb egy nonek, mint egy teherautó
kerékcsere egy pasinak, akármilyen eros is. De meg kell tudnia oldani a 2 méter
átméroju kerekek cseréjét is, nemde?

Nna ennyi férfisovinizmus mára boven elég is. :)