[Epitesz-barkacs] Krampacsologep--> terko

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 00:19:24 CET

Nem tudom, én rakattam és nem terhelem (csak 350 kg-os motorral).
De kapott vagy 15 cm sima murvát (amiben por is van) majd pár cm
"osztályozott murvát" aminek nem tudom a nevét, olyasmi, mint amit
virágágyásokra is szórnak, csupa ˝1 cm3-es darabból áll.
Mindegyik réteget tömörítették.
A térkő közé meg jött az éleshomok.
(Ja, a térkövet is "tömörítették" csak akkor raktak gumilapot a béka alá.)
KI