[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2012. Dec. 3., H, 18:56:50 CET

Szia!

valoban fantorpikus.. :-)
en par eve meg javitottam is.. :-)
a mavepcell-nek volt egy regi, teli volt relevel.. es azok neha
kiugraltak a foglalatbol. aztan lehetett keresgelni, hogy mi miert nem
muxik..  :) meg a jeladok szoktak meghalni. es abban a gepben a vezerlo
szamitogep 6502 bazisu (anno commodore) holmi volt. szimla 8 bites.
az lcd kijelzot meg tobb aprora szetek, mert egyben akkora uvegtabla nem
birta volna tores nelkul a kikepzest..  igy is a tenyerniy kijelzok
centis gumiba voltak agyazva. Az me a leparkol sinhez horgonyozza magat,
majd elkezdi a palya-alaverest, amig a szukseges geometria be nem all.
par doles es egyeb erzekelo alapjan.
engem mar autoztattak fel dudnantulon at, hogy mielobb ujra lehessen
hasznalni, mikor epp kiakadt.

aztan par eve vettek egy masikat is, ami felvezetos relekkel, meg jovol
finomabb cuccokkal dolgozott. az osztak szervizese legjobban a laptopjat
feltette, amin a diagnosztikai program volt :-)
abban mar nem sok minden szervizelheto maradt, az erzekelok
kivetelevel.. nem is jarok mostansag.

annyit tudok, hogy akkor a gep muszaki atadas utan ment ki hollandiaba
honapokra egybol elesben palyat epiteni..

ja igen, ez a jatek csak a palya korrekcios egyseg, de ennek is sok
nulla volt a szamlaja vegen :-)

a regit amugy ugy tudom eladtak valami fejlodo orszagnak... de oda mar
nem mentem.. :-)