[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 10:19:20 CET

Hali!

Arányos integráló szobatermosztátot keresek, nem feltétel a mindent tudó
programozás, viszont a minél alacsonyabb ár igen.

Én nagyon elégedett vagyok a Honywell CM97-tel, és úgy tűnik más is, mert
használtan nem igazán láttam eladót. Egy sima kétpont szabályozásút kellene
leváltani,mert hatalmasokat leng a hőmérséklet, és a jó komfortérzet miatt
fel kell csavarni, így nagy a fogyasztás. Cserébe ahova lenne, általában
folyamatosan otthon vannak, tehát szinte elegendő egy fix hőmérséklet, vagy
egyszerű, pl. éjjel-nappal program. A CM97 utódja (CM907, vagy mi) túl van
a költségvetésükön. (Bár szerintem  elég hamar behozná az árát, lehet
megpróbálom rábeszélni)

Szabolcs