[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 5., Sze, 10:56:33 CET

Peter Princz wrote:
> Sziasztok,
>
> elnézést, hogy ismeretlenül beleszólok. Jó régen írtam szoftvert a
> jászkiséri pályások Plasser & Theurer [1] krampácsológépeire.....

Hálásan köszönöm a részletes leírást, így már van valami halvány segédfogalmam
arról, hogy miért nem hullámvasút a vasút. Éreztem én, hogy nem valami
hétköznapian egyszerű a megoldás.

Lehet, hogy az aszfaltozógépek is hasonlóképpen működnek? Vagy az
autópályaépítők, amik néha betonozók? Ott még cikibb lenne, ha megy valaki
160-nal, és fel-le ugrálna a járgány.

(Aki be akarja járatni az autója lengéscsillapítóját, az menjen végig a
Lajosmizse-Kerekegyháza úton. :-) Nem a kátyúk miatt ugrál a járgány, hanem mert
ilyenre csinálták az utat. Itt aztán semmi technikát nem dobtak be, csak a
mester szemmértéke és hát az idő vasfoga számít.)