[Epitesz-barkacs] Szobatermosztát

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Dec. 4., K, 16:06:49 CET

Elolvastam a cikket.

Az én esetem azért speciális, mert a kazán kondenz. ezért alacsony az
előremenő és stabil, a kazán modulálja saját magát. A diagramokon a
kétpont szabályzásnál 30 és 80 fok között ingadozik az előremenő
hőmérséklete, egy normális kazán meg tartja amit beállítasz neki -én kb.
47 fokra szoktam.
A kétpont szabályzásom hiszterézise is csak fél fok, ez az érték is
annyi amennyit beállítok. Azért raktam fél fokra, hogy ritkán
kapcsolgasson a kazán :)
De a lakás hőmérséklete biztos leng annyit, mint a rajzon (kb. 1 fok).

Gábor