[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 17:04:19 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Tudtommal a megemeléssel hozza egy szintbe és az aláveréssel rögzíti
> ott.

Persze, de honnan tudja a gép, hogy mi a megfelelő szint? Tehát, ha lerakják a
talpfákat, meg rá a sineket (vagy egybe, ez most mindegy), akkor van egy
előkészített bazaltzúzalékágy, eddig stimmel, de ez tuti nincs tökéletesen síkba
hozva.

> Májusra igérik az átjáró megnyitását. Ha ilyen tempóban nyomatják,
> akár hamarabb is elkészülhet, Persze az átadást lehet húzni sokáig.

Nem bánnám, ha akkorra át lenne adva, amikor már nincs hó.

> Remélem mélyebb és szélesebb lesz, hogy ne csak személyautóval,
> váltakozó irányben lehessen áthajtani.

A szélesebb biztos teljesül, mert megnéztem az új vasúti hidat, az szélesebb.
Viszont a magasságán nem változtattak, ezért csak úgy lehet, hogy átférjen
alatta pl egy busz, hogy az utat mélyítik.

> A tárnoki állomásépület már vagy két hónapja kész van, de majd csak az
> aluljáróval együtt adják át, addig továbbra sincs váróterem, wc és egy
> konténer a pénztár.

Az melyik? A camponánál lévő állomáson is néztem, hogy egy konténer a pénztár.
Új módi. :)