[Epitesz-barkacs] Krampacsologep

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2012. Dec. 4., K, 10:06:33 CET

Tudtommal a megemeléssel hozza egy szintbe és az aláveréssel rögzíti ott.

Májusra igérik az átjáró megnyitását. Ha ilyen tempóban nyomatják, akár
hamarabb is elkészülhet, Persze az átadást lehet húzni sokáig. Remélem
mélyebb és szélesebb lesz, hogy ne csak személyautóval, váltakozó irányben
lehessen áthajtani.
A tárnoki állomásépület már vagy két hónapja kész van, de majd csak az
aluljáróval együtt adják át, addig továbbra sincs váróterem, wc és egy
konténer a pénztár.