[Epitesz-barkacs] kisflex "tokmány"

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Dec. 18., K, 21:22:47 CET

2012.12.18. 20:19 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> MINDENKEPP! bar gondolom mostmar rutinbol megy a baleseti, de akkor
> sem foghatsz semmilyen korongot furogepbe. keptelenseg megtartani.

Berletem van oda.

A sarokcsiszolonak az egyenes haverjat hogy tudjak megtartani az emberek?
Gyakorlatilag ugyanez az elrendezes.

De kerlek engedd meg, hogy megnyugtassalak, egy mosogepmotorbol,
furogeptokmanybol, es egy ilyen, meg egy tokmanyba befoghato tepozaras
csiszolokorongbol akarok eszkabalni egy mindenes csiszolo, koszorulo gepet.
Ket fordulatszamu a mosogepmotor, tok jol kigondoltam mindent, ne vegyetek
el a kedvemet, kerlek :-)
--
Hofferek Attila