[Epitesz-barkacs] kisflex "tokmány"

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Dec. 18., K, 21:32:05 CET

Az egyenes csiszolora tok kicsi atmeroju dolgokat tesznek fel, es egesz
hosszu maga a gep, ki lehet tamasztani ket kezzel.

Ha a gep rogzitett lesz, akkor kicsit jobban megnyugodtam. Meg valami
targyasztalt is csinalj hozza.

Jo lenne, ha lehetne ra csinalni rendes menetes tengelycsonkot szorito
korongokkal, mint egy korfureszen. Akkor lehetne szukito-bovito gyurukkel
felrakni tobbmindent. A tokmanytol felnek hogy az oldaliranyu erotol
kilazul belole a cucc hosszutavon.

Vajk