[Epitesz-barkacs] !

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 12:42:21 CET

Balázs Bámer wrote:

> Nem, mert a padláson kellene dolgozni, de ahhoz hideg van. Illetve
> nincs hozzá kedvem így.

Nem baj, was késen, das múlen nicht - mondja az orosz, csak jobb helyesírással.

> Gondoltam, fölküldök párat az állomásról, de ott sem voltak. Igaz, ott
> is jó meleg volt, szerintem nem kutyagoltak volna 45 percet -10
> fokban.

Nem gondoltam komolyan. Asszem ez a probléma nem oldható meg úgy, hogy az
emberek befogadják a lakásaikba a hajléktalanokat. Hozzám sajátos :-) okokból
könnyű bejutni az udvarra, és a hajléktalanok is rendszeresen bejárnak lopkodni.
Ha még be is engedné valaki a saját belső tereibe őket, mi lenne? Hiába
becsületes a zöme, elég, ha csak pár százalék lopkodós.