[Epitesz-barkacs] !

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 13:19:54 CET

> Nem gondoltam komolyan. Asszem ez a probléma nem oldható meg úgy, hogy az
> emberek befogadják a lakásaikba a hajléktalanokat. Hozzám sajátos :-)

Én sem gondoltam komolyan (-:

Most hallottam egy Pál Feri előadáson, hogy ez a sors azért nem
véletlen. Ezek az emberek nagyon lényeges engedélyeket nem kaptak meg
gyerekként. Itt nem arról van szó, hogy nem mehettek le focizni, hanem
nem alakult ki kezdeményezőkészségük, önbizalmuk, saját akaratuk
érvényesítése stb. Amíg volt valaki, aki fogta és tartotta őket az
átlagember szintjén, elvoltak, de aztán lesüllyednek, ha ez megszűnik.
Legalábbis nekem ez jött le. Nagyon mélyre ható segítség kell ezt
utólag gyógyítani.

szia: Balázs