[Epitesz-barkacs] !

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Feb. 1., Sze, 16:02:26 CET

vannak ilyen alacsony tehetetlensegu lakohazak is. nekem nagyon nem tetszik. muszakilag persze nem lehetetlen benne komfortos allando klimat csinalni, de engem taszit.

olyan mint a lopakodo vadaszgep, ami annyira szogletes, hogy nem is lehetne kezzel vezetni, mert nincsenek stabil egyendulyi helyzetei, robot trimmeli allandoan.

nekem nagyon bejon az, ha valami magatol, robusztusan jo, es kesz. nincs ami elromoljon, nincs ami jol mukodjon.

vajk