[Epitesz-barkacs] !

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 16:14:47 CET

> nekem nagyon bejon az, ha valami magatol, robusztusan jo, es kesz. nincs ami
> elromoljon, nincs ami jol mukodjon.

Érdekesség:
Most néztem meg a ház legjobban hőszigetelt részét. Itt a födémen 30
cm van, a falakon 17, a falak amúgy 45 cm vályog három irányba kifele.
A negyediket két 12-es km téglafal meg egy hungarocell ajtó választja
el a fűtött tértől. Magyarul ez a rész még csak kívülről van kész,
bent semmi, ami lakásra emlékeztetne, fűtés sincs. Na itt most 12
fokot mértem. Ha egy kis vaskályhával befűtök, fél óra alatt
elviselhető meleg lesz barkácsoláshoz.
Még a hőszigetelés előtt sem esett 0 fok alá a hőmérséklet a
legtávolabbi sarokban, pedig akkor is ilyen hidegben mértem.

szia: Balázs