[Epitesz-barkacs] !

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 16:51:36 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> A fal 30 cm ytong + 12 cm polisztirolhab.
> A napközben nem fűtött (csak reggel és este) szoba hőmérséklete az
> esti 23 fokról max. 20-21 fokra "zuhan".
> Nem hatalmas a megtakarítás de jól érzem a különbséget, ha átmegyek a
> szobán.

Na valami ilyesmire gondoltam, csak kicsit nagyobb eltérésre. Ezek szerint a 12
centi hunbarocell nagyobb arányt képvisel a hőszigetelésben az általam vártnál.
De azért jól látszik, hogy mégis ad 2-3 fokos lehetőséget. Ez már elég arra,
hogy a családtagok eltérő óhaja ki legyen elégítve.

Különben, ha már fűtésről van szó. Nekem tetszik ez a fajta száraz tél. A
klímákat néztem, teljesen jég- meg zúzmaramentesek. Tökéletesen működnek, nincs
mit leolvasztani, minden tiszta, száraz. Olyan alacsony lehet kint a
páratartalom, hogy a még hidegebb lemezekre nem csapódik le semmi. Biztos nem
lenne jó sokmindennek, de én el tudnám viselni, ha ilyen maradna a tél. :-)