[Epitesz-barkacs] Kalefaktórium: az ókori hipokausztum csökevényes középkori változata

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 16:56:39 CET

igazán nincs röntgenjük, ez igaz

most a sajátomban én vagyok a felelős ép.vez is és a felelős tervező is,
( nemcsak az építtető), tehát nekem kell olyan nyilatkozatot tennem,
(ha használatbavételre kerülne) hogy a ( szakmai ) szabványokat kielégíti....
( mondjuk nekem a régi ép eng miatt a régiekre is tudok hivatkozni,
de akkor is voltak már tiltott módok )

ha kiderülne (pl eladás után egy új tulaj észreveszi ) van amit ki tudnék
magyarázni egy iü. ép. szakértővel szemben is  egy bíróság előtt is,
és van amit nem..., tehát ma is tudnom kell az esetleges határaimat is,
hogy meddig mehetek el, és meddig nem...