[Epitesz-barkacs] Kalefaktórium: az ókori hipokausztum csökevényes középkori változata

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Feb. 1., Sze, 19:34:52 CET

2012.02.01. 15:02 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> próbálnál ilyen egyedi téglát készíteni, vagy ilyen üreges falat készíteni
> egy mai új épületbe, nem kapnál rá használatbavételit:-(
Szerintem simán, ha bizonyítani tudnád, hogy nem veszélyes,
és nem fog sem holnap, sem 20 év múlva a fejedre dőlni.
Vagy azt akarod mondani, hogy térjünk vissza oda, hogy mindenki
minden kutyaszarból építkezhet, aztán a szél meg az eső elmosná,
de természetesen akkor is tiráda volna, ha erre biztosítást
sem volna hajlandó kötni veled senki?