[Epitesz-barkacs] Kalefaktórium: az ókori hipokausztum csökevényes középkori változata

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 20:39:46 CET

> Szerintem simán, ha bizonyítani tudnád, hogy nem veszélyes,
> és nem fog sem holnap, sem 20 év múlva a fejedre dőlni.

Föl kell fegyverkezni szakmai tudással és pár millióval, ezekkel
bevinni a falfűtés téglát az ÉMIhez. Az előbbivel elmagyarázod, mi az,
az utóbbiba fáj a vizsgálat ára, majd kapsz rá ÉMI engedélyt, be lehet
építeni. A szalmaházasok is megcsinálták, a szalma mint vázkitöltő
falazat anyag hivatalosan engedélyezett az országban, ha az ő
előírásuk, felügyeletük szerint építik.

szia: Balázs