[Epitesz-barkacs] !

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Feb. 1., Sze, 20:13:19 CET

vajk fekete wrote:
> Ebben az idoben szokott a kazan kemenyen tobb kilos jeg noni. Ma
> reggel is hallottam ahogy hatalmas csorompolessel landolt a
> csatornaban.

Na igen, de az égéstermékből származik ugye.

Itt is volt érdekes jelenség: látom, hogy kint tömörülnek a macsekok. Kinyitom
az ajtót, bejönnek. Ott a macskaajtó (megtanulták használni), nem értettem,
miért nem azon jöttek be. Gondoltam koszos, elkezdem letisztítani (számít nekik
a vizualitás), hát látom, hogy kifelé nyílik, befelé nem. :-)

Valami koszt összeraktak pont az egyik lényeges ponton, amit főzésből eredő víz
megnedvesíthetett, és az megfagyott ott, ettől tudott csak kifelé nyílni.