[Epitesz-barkacs] !

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Feb. 2., Cs, 06:06:53 CET

Na, ezek az esetek, amik miatt én nem kötnék kompromisszumot építkezéskor.
Egy ilyen esetnek pont 0 a valószínűsége. Szerintem minimum 2-3 hétig
kellene -25-nek lenni fűtés nélkül ahhoz, hogy a lakásban elfagyjanak a
vízcsövek. (a több tonna vízről meg nem is beszélve). Ez a pár hetes hideg
idő meg 25 évente fordul elő. Annyira meg nem állok egyedül a világban, hogy
25 évente, ha pont akkor kerülök 3 hétre kórházba, ne legyen valaki, aki
befűt. (persze nekem gázom is van, szünetmentesekre rákötve, így ez
egyáltalán nem érint).

Persze, ha pl.  nyaralóról van szó, ott más a helyzet.

KI