[Epitesz-barkacs] !

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Feb. 2., Cs, 08:45:57 CET

Hetente 1-2 vödör? 10 év alatt nem ment el ennyi víz a rendszerünkből, pedig
van ebben padlófűtés, radiátor, gázkazán, vízteres cserépkályha..
Még, amikor szétforraltam a rendszert, akkor sem ment el 1 vödörnél több
víz.

Persze ennél a külsőkazános mobil rendszernél ez másképp is lehet a
_kísérletezési_időszakban, de utána nem.
KI