[Epitesz-barkacs] !

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 2., Cs, 11:24:05 CET

nekem kilóra vett kazánjaim vannak, az egyik az "gyári", ahol
szétfagyási hosszrepedés miatt került MÉHtelepre.
Ezt én köszörültem, meghegesztettem, de nem
lett 5mm anyagvastagságig kiköszörülve, stb

szóval ha javítanám, akkor 100 - 200liter vizet kellene kiengednem.
Sima vizet leengedném, akár a kertbe is, de 200 liter fagyállót már
macerásabb lenne letárolnom a javítás idejére